upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Saatchi & Saatchi

Ikea
Život toho přináší spoustu. Uložte si všechno

Klient Ikea
Značka Ikea
Obor Nábytek, domácnost, kancelář

Ikea v nové venkovní kampani, která poběží do polovina srpna, propaguje úložné prostory. Doplňující televizní spot navazuje na klíčové vizuály, které jsou k vidění na velkoformátových plachtách, obrandovaných skříňkách, bigboardech a citylightech. Celá kampaň je podpořena i v digitálních médiích. Za její kreativou v ATL a bannerové digitální kampani stojí Saatchi & Saatchi. 

Cílem kampaně je komunikace významu úložných prostorů a benefitů, které přinášejí v každodenním životě. Kampaň chce ukázat, že díky chytrým úložným systémům uzpůsobeným na míru potřebám, koníčkům a všemu, co život přinese, mohou mít zákazníci lepší a organizovanější život.

Hlavním konceptem kampaně je slogan Život toho přináší spoustu. Uložte si všechno. "Většina z nás si ukládá věci, o kterých si myslí, že bude mít šanci je znovu využít – od suvenýrů z dovolených přes sportovní náčiní po předměty vyvolávající vzpomínky. Často právě nedostatek místa a touha uložit si vše potřebné přetváří naše domovy na méně útulné a neorganizované," uvedl copywriter Jindřich Jinoch z agentury Saatchi & Saatchi. 

Úložné prostory však mohou do každodenního života přinést benefity. "Chtěli jsme kampaní ukázat, že se nad nimi dá přemýšlet jinak. Úložné systémy Ikea umožňují schovat si vše, bez kompromisu," doplnil Fruzsina Varga, campaign leader pro Česko, Maďarsko a Slovensko z Ikea. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy