Addict
Invia
Dovolená na Výbornou
- Televize
- 1250
Klient | Invia |
---|---|
Značka | Invia |
Obor | Cestování, turistika, doprava |
Produkce | Bistro Films |
Režisér | Eric Yealland |
Novou reklamní kampaň představila v květnu cestovní agentura Invia. Série televizních spotů s rodinou Výborných poukazuje na hlavní benefity, které Invia klientům nabízí. Koncept kampaně s názvem Dovolená na Výbornou má přesah i na sociální sítě a blog Invia, kde se diváci mohou s příběhy rodiny seznámit blíže. Reklamní kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou Addict, produkci zajistila společnost Bistro Films.
Natáčení tří televizních spotů, které v rámci reklamní kampaně vznikly, probíhalo v Dominikánské republice v režii Erica Yeallanda. "Během natáčení jsme nechali herce pořizovat selfie a videa, která nám umožní s rodinou dále pracovat jako s živým elementem kampaně. S maminkou Annou Výbornou a jejími příběhy se tak diváci setkají na Facebooku, Instagramu i na blogu," uvedl Michal Bošela z marketingu cestovní agentury. Kampaň dostane i svůj vlastní hashtag #DovolenaNaVybornou.
Invia tak poprvé nabízí komplexní kampaň napříč všemi mediatypy, jež propojuje klasické i moderní formy komunikace. O různorodost se cestovní agentura snaží především kvůli široké cílové skupině svých klientů. "Mediální cílení kampaně je široké, vycházíme z faktu, že cestování je atraktivní pro všechny skupiny obyvatelstva napříč věkem a sociálním postavením. Oslovit tak chceme všechny, kteří využívají benefitů organizovaného cestování," doplnil Bošela. Televizní spoty jsou připraveny pro český, slovenský i maďarský trh.
Komentáře