upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Jeden svět
Nikdo není outcider

Nikdo není outcider
Klient Člověk v tísni
Značka Jeden svět
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Grafika/ilustrace Klára Zápotocká

Festival dokumentárního filmu Jeden svět využil netradiční reklamní médium: výrobce F. H. Prager umístil upoutávku na festival na svoje jablečné a hruškové cidery a nealkoholické jablečné limonády, které v únoru rozváží do kaváren a barů v Praze, Brně a dalších krajských měst. Jablářství F. H. Prager nabízí tento prostor – vzkaz v láhvi – neziskovým projektům a festivalům. Nejedná se o médium pro komerční reklamu.

Festival Jeden svět se letos zabývá snášenlivostí. Tématem reaguje na současný stav české společnosti, v níž narůstají tlaky způsobené ekonomickým vývojem a jeho sociálními dopady i krizí politických autorit.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy