Vlastní tvorba
Jeden svět
Nikdo není outcider
- Event
- 2868
Klient | Člověk v tísni |
---|---|
Značka | Jeden svět |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Grafika/ilustrace | Klára Zápotocká |
Festival dokumentárního filmu Jeden svět využil netradiční reklamní médium: výrobce F. H. Prager umístil upoutávku na festival na svoje jablečné a hruškové cidery a nealkoholické jablečné limonády, které v únoru rozváží do kaváren a barů v Praze, Brně a dalších krajských měst. Jablářství F. H. Prager nabízí tento prostor – vzkaz v láhvi – neziskovým projektům a festivalům. Nejedná se o médium pro komerční reklamu.
Festival Jeden svět se letos zabývá snášenlivostí. Tématem reaguje na současný stav české společnosti, v níž narůstají tlaky způsobené ekonomickým vývojem a jeho sociálními dopady i krizí politických autorit.
Komentáře