Feel Concepts
Kaufland
Z lásky k Česku
- Televize
- 3185
Klient | Kaufland |
---|---|
Mediální agentura | Medea |
Značka | Kaufland |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Produkce | Barletta Production |
Režisér | Michael Baumruck |
Art director | Jan Tamchyna |
Copywriter | Lucie Waldmannová |
Obchodní řetězec Kaufland spouští ve středu 21. září novou televizní kampaň, která navazuje na jeho dosavadní koncept Z lásky k Česku. Dva nové televizní spoty představí skutečné majitele dodavatelských firem Kauflandu. Konkrétně Roberta Vyšatu, pěstitele jablek ze společnosti Sady Tuchoraz a Iva a Jana Prantlovy, výrobce uzenin z rodinné firmy Prantl. Spoty poběží v České televizi a v televizích Nova, Prima a Barrandov, kampaň potrvá do druhé poloviny října. Připravila ji agentura Feel Concepts, oba spoty režíroval i snímal Michael Baumbruck v produkci Barletta.
Komentáře