upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Feel Concepts

Kaufland
Z lásky k Česku

Klient Kaufland
Mediální agentura Medea
Značka Kaufland
Obor Maloobchod, obchodní řetězce
Produkce Barletta Production
Režisér Michael Baumruck
Art director Jan Tamchyna
Copywriter Lucie Waldmannová

Obchodní řetězec Kaufland spouští ve středu 21. září novou televizní kampaň, která navazuje na jeho dosavadní koncept Z lásky k Česku. Dva nové televizní spoty představí skutečné majitele dodavatelských firem Kauflandu. Konkrétně Roberta Vyšatu, pěstitele jablek ze společnosti Sady Tuchoraz a Iva a Jana Prantlovy, výrobce uzenin z rodinné firmy Prantl. Spoty poběží v České televizi a v televizích Nova, Prima a Barrandov, kampaň potrvá do druhé poloviny října. Připravila ji agentura Feel Concepts, oba spoty režíroval i snímal Michael Baumbruck v produkci Barletta.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy