upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Glanzer + Partner

Kaufland
Z lásky k hokeji

Klient Kaufland Česká republika
Mediální agentura Médea
Značka Kaufland
Obor Maloobchod, obchodní řetězce
Produkce Lucky Man Films
Režisér Michael Baumbruck

Obchodní řetězec Kaufland, jeden z oficiálních partnerů letošního mistrovství světa v ledním hokeji, připravil ke květnovému šampionátu v Česku kampaň, která zahrnuje televizní spot, nový vzhled webových stránek, speciální masové produkty či soutěž o vstupenky na hokejové zápasy. Názvem Z lásky k hokeji navazuje kampaň koncept Z lásky k Česku, uvedený loni na podzim. Hokejové kampaň startuje 7. dubna a do půlky května, kdy mistrovství končí, poběží v České televizi, na Barrandově, Nově a Primě.

Od 23. dubna najdou zákazníci v prodejnách Kaufland tři masové speciality, které budou připravované ve vlastním masozávodě v Modleticích. Pod produktovou řadou K-Purland bude v nabídce Hokejová mela (čerstvé mělněné maso), Hokejový puk (hamburger z čerstvého hovězího masa) a Pořádná hokejka (staročeská klobása).

Před hokejovou halou v Praze a Ostravě umístí Kaufland v zóně pro fanoušky, přístupné zdarma, svůj stánek, kde budou připraveny dárky pro fanoušky. Zájemci odtud mohou sledovat přímé přenosy zápasů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy