Glanzer + Partner
Kaufland
Z lásky k hokeji
- Televize
- 1347
Klient | Kaufland Česká republika |
---|---|
Mediální agentura | Medea |
Značka | Kaufland |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Produkce | Lucky Man Films |
Režisér | Michael Baumbruck |
Obchodní řetězec Kaufland, jeden z oficiálních partnerů letošního mistrovství světa v ledním hokeji, připravil ke květnovému šampionátu v Česku kampaň, která zahrnuje televizní spot, nový vzhled webových stránek, speciální masové produkty či soutěž o vstupenky na hokejové zápasy. Názvem Z lásky k hokeji navazuje kampaň koncept Z lásky k Česku, uvedený loni na podzim. Hokejové kampaň startuje 7. dubna a do půlky května, kdy mistrovství končí, poběží v České televizi, na Barrandově, Nově a Primě.
Od 23. dubna najdou zákazníci v prodejnách Kaufland tři masové speciality, které budou připravované ve vlastním masozávodě v Modleticích. Pod produktovou řadou K-Purland bude v nabídce Hokejová mela (čerstvé mělněné maso), Hokejový puk (hamburger z čerstvého hovězího masa) a Pořádná hokejka (staročeská klobása).
Před hokejovou halou v Praze a Ostravě umístí Kaufland v zóně pro fanoušky, přístupné zdarma, svůj stánek, kde budou připraveny dárky pro fanoušky. Zájemci odtud mohou sledovat přímé přenosy zápasů.
Komentáře