upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

OgilvyOne

Komerční banka
Studentský účet G2

Klient Komerční banka
Značka Komerční banka
Obor Finanční služby
Produkce EmiFilm
Režisér Šimon Štefanides
Fotograf/ka Igor Zacharov

Komerční banka spustila v srpnu novou kampaň na své studentské G2 konto, kterou připravila její nová agentura OgilvyOne. Ta pro banku začala pracovat v letošním roce díky vítězství v tendru, po němž nahradila předchozího dlouholetého partnera banky, agenturu Havas Worldwide Prague.

Nová kampaň G2 míří na tři hlavní cílové skupiny: rodiče, středoškoláky a vysokoškoláky cestující s programem Erasmus. Balíček Erasmus a další produkty (platba mobilem, Apple watch, touch ID, nová mobilní banka) jsou také součástí komunikace. Jako bonus banka navíc nabízí 350 Kč za založení G2 konta do konce října 2016.

„Celý koncept vytvořili zejména mladí kreativci, kteří jsou hlavní cílové skupině blízko, případně jsou přímo její součástí. Spot natáčel Šimon Štefanides, student druhého ročníku FAMU. Focení se ujal Igor Zacharov a produkce EmiFilm,“ uvedl pro Médiář šéf komunikace banky Pavel Zúbek. Cílem kampaně je podle něj oslovit studenty s nabídkou nových výhod studentského účtu G2.

Hlavní tváří nového konceptu je postava staré babičky, u které je divák na prázdninách. Stará žena chce pomoci s různými bizarními pracemi, což má vytvořit řadu humorných situací. Všechny tyto okamžik jsou propojené s jednotlivými benefity Komerční banky.

„Pro natáčení jsme vybrali čtyři nejvýraznější spoty. Každý spot vždy komunikuje dva benefity, které tvoří přirozené dvojice (například jednoduchost plus srozumitelnost, Touch ID spolu s moderní bankou, účet zdarma a počáteční bonus). Spoty byly natočeny z perspektivy vlastního pohledu vnuka a jde o jeden krátký, nepřerušovaný záběr. Po odehrání děje následuje grafický packshot a voiceover,“ uvádí Zúbek.

Pro komunikaci s rodiči podle něj banka využívá jiné kanály, než na studenty, aby ji odlišila od zbytku kampaně a rodičům se dostala více „pod kůži“. „Každý rodič důvěrně zná situace, když za ním dítě přijde s žádostí o peníze. Tyto situace komunikujeme skrze sérii vizuálů s klasickými hláškami a výmluvami dětí, když chtějí peníze,“ říká šéf komunikace banky.

Kampaň poběží do 30. září na internetu, v out-of-home médiích, formou sponzoringu v televizích Óčko a Prima Cool a v menší míře také v tisku. V interních kanálech banky bude vidět až do 31. října. Kromě klasické komunikace budou kampaň doprovázet i další aktivity jako soutěž na Instagramu, účast na zářijovém festivalu You Fest a další aktivity, které mají mít přesah do celého roku a podporují komunikaci G2.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy