upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Face Up Media

Linka bezpečí
Vlídné slovo

Vlídné slovo
Klient Linka bezpečí
Značka Linka bezpečí
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Web http://www.vlidneslovo.cz

Význam vlídného slova ukazuje nová fundraisingová kampaň Linky bezpečí. Navazuje tak na předchozí děkovný koncept Díky, Linko. Cílem kampaně je oslovit veřejnost k podpoře aktivit Linky bezpečí, která slouží dětem v nouzi.

Kampaň startuje 2. prosince 2015 a odkazuje na hlavní „pracovní nástroj“ konzultantů Linky bezpečí v podobě vlídného slova. Kampaň vyzývá potenciální přispěvatele a donátory, aby se na webových stránkách zapojili do šíření vlídných slov. Ta mohou poslat někomu ze svých blízkých formou online pohlednice. Tyto pohlednice zobrazují díla fotografů Alžběty Jungrové a Lukáše Dvořáka a výtvarníků Jana Gemrota, Jany Farmanové, Markéty Vydrové a Evy Roverové. Stejně tak mohou lidé někomu blízkému objednat zasílání vlídných slov mailem po dobu jednoho týdne formou dárcovské SMS pro Linku bezpečí.

Za zaslání dárcovské SMS navíc mají přispěvatelé možnost získat soukromé vystoupení skupiny Mandrage. I toto vystoupení mohou věnovat někomu ze svých blízkých. 

Kampaň zahrnuje online, outdoorovou a rozhlasovou komunikaci. Partnery kampaně, kterou pro Linku bezpečí připravila komunikační agentura Face Up, jež zároveň zajistí i PR podporu, jsou televizní stanice Óčko, Rádio Impuls, Seznam.cz a JCDecaux.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy