upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Makro
50 let od založení

Klient Makro Cash & Carry ČR
Značka Makro
Obor Maloobchod, obchodní řetězce

Velkoobchodní řetězec Makro Cash & Carry ČR, česká dcera německé skupiny Metro, slaví 50 let od založení své matky. Ta 25. října 1964 v německém Müllheimu an der Ruhr otevřela první samoobslužný velkoobchod Metro. Oslavy výročí probíhají ve všech 29 zemích skupiny. Oslavy padesátin zahájila komunikace směrem k zaměstnancům. Z „přepadovky“ generálním ředitelem vzniklo video pro interní komunikaci.

České Makro komunikaci zahájilo v březnu, hlavní část kampaně vrcholí v září a říjnu. „Cílem kampaně je potvrdit naši pozici jako partnera pro nezávislé podnikání,“ uvedla šéfka značky Makro Marcela Syrovátková. „Během celého roku běžely prodejní akce k 50. výročí. Komunikaci zastřešila brandová kampaň se sloganem Vy & Makro. Jubilejní týdny, jak nazýváme aktuální kampaň v září a říjnu, jsou vrcholem komunikace. Jsou hodně zaměřené na zákazníky a prodej,“ dodává.

Kampaň v první řadě přináší 50 jednodenních nabídek. Velkoobchod na ně upozorňuje prostřednictvím printové reklamy, zejména v celostátních denících, podpory v rádiích, v online kanálech a na sociálních sítích. Doplňuje je adresný mailing a SMS. Doplňuje je in-store podpora: vlajky, plakáty, spoty na LCD displejích u pokladen a další POS materiály. Akce začala 12. září a poběží až do konce října. Jednodenní akce podpoří vouchery se slevovými kupony.

Ve druhé polovině října Makro spustí výherní akci, ve které lze soutěžit o auto a řadu dalších cen. „Jubilejní výhry budou podpořeny in-store komunikací ve všech velkoobchodních střediscích, speciální sekcí na webu, cílenými mailingy a online reklamou,“ popisuje Syrovátková. Současně řetězec pořádá roadshow se šéfkuchaři, kteří postupně navštíví všechny velkoobchody po celé republice. „Vždy od čtvrtka do soboty v nich budou vařit profesionální kuchaři z místních restaurací, včetně známých tváří jako Jaroslav Sapík, Radek Šubrt nebo Marek Hora,“ doplňuje.

Oslavy 50 let postupně přerostou do vánoční kampaně. Propojí je věrnostní program, ve kterém zákazníci sbírají body za nákup. Ty pak mohou směnit za slevy na 30 druhů zboží. Program potrvá až do konce prosince.

Brandová kampaň Vy & Makro, jež veškerou komunikaci na jaře zahájila, byla doposud největší kampaní v historii sítě na českém trhu. Probíhala zejména v printu, outdooru a na online kanálech.

Svou orientaci na profesionály Makro demonstrovalo také vyhlášením soutěže Makro Dobrý podnikatel, která vyvrcholí ve čtvrtek 9. října galavečerem v Národním domě na Vinohradech.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy