Symbio Digital
Mattoni Schorle
Dejte lásce šťávu
- Online
- 2974
Klient | Karlovarské minerální vody |
---|---|
Značka | Mattoni Schorle |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Produkce | Symbio Digital |
Art director | Tomáš Hrábek |
Creative director | Martin Svetlík |
Copywriter | Martin Svetlík |
Grafika/ilustrace | Jakub Siegel |
Account manager | Miroslav Strnad |
Karlovarské minerální vody spustily třetí fázi své kampaně na podporu značky Mattoni Schorle. Její součástí je promo video, které právě v těchto dnech završuje celý projekt na Facebooku a YouTube. Realizaci kampaně zajistila agentura Symbio Digital, respektive její videoprodukce Symbiograf.
První fáze kampaně spočívala v crowdsourcingu příběhů na facebookovém profilu Mattoni. Značka se tu ptala uživatelů "jak dáváte svojí lásce šťávu?". Všem, kteří se do projektu zapojili, pak pomohla vytvořit pomocí slunečních paprsků jablko s osobním vyznáním. Na základě každého příspěvku totiž agentura vytvořila speciální neprůsvitnou šablonu, kterou v jabloňovém sadu Miloše Thoře v Pěnčíně nalepila na zrající jablka, a slunce postupně „vytetovalo“ na každé jablko osobní vzkaz.
Po sklizni rozeslala agentura osobní jablka všem účastníkům aktivace, a dále také influencerům z české youtubové a instagramové scény. Takzvané Schorle jablko se objevilo na kanálech PetraLovelyHair, A Cup Of Style nebo GoGoManTV. Z průběhu kampaně také vznikl obsah pro Facebook a Instagram. Konkrétně na Facebooku Mattoni "dozrávalo" jablko přímo v profilové fotografii.
Komentáře