upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Symbio Digital

Mattoni Schorle
Dejte lásce šťávu

Klient Karlovarské minerální vody
Značka Mattoni Schorle
Obor Nealkoholické nápoje
Produkce Symbio Digital
Art director Tomáš Hrábek
Creative director Martin Svetlík
Copywriter Martin Svetlík
Grafika/ilustrace Jakub Siegel
Account manager Miroslav Strnad

Karlovarské minerální vody spustily třetí fázi své kampaně na podporu značky Mattoni Schorle. Její součástí je promo video, které právě v těchto dnech završuje celý projekt na Facebooku a YouTube. Realizaci kampaně zajistila agentura Symbio Digital, respektive její videoprodukce Symbiograf.

První fáze kampaně spočívala v crowdsourcingu příběhů na facebookovém profilu Mattoni. Značka se tu ptala uživatelů "jak dáváte svojí lásce šťávu?". Všem, kteří se do projektu zapojili, pak pomohla vytvořit pomocí slunečních paprsků jablko s osobním vyznáním. Na základě každého příspěvku totiž agentura vytvořila speciální neprůsvitnou šablonu, kterou v jabloňovém sadu Miloše Thoře v Pěnčíně nalepila na zrající jablka, a slunce postupně „vytetovalo“ na každé jablko osobní vzkaz.

Po sklizni rozeslala agentura osobní jablka všem účastníkům aktivace, a dále také influencerům z české youtubové a instagramové scény. Takzvané Schorle jablko se objevilo na kanálech PetraLovelyHair, A Cup Of Style nebo GoGoManTV. Z průběhu kampaně také vznikl obsah pro Facebook a Instagram. Konkrétně na Facebooku Mattoni "dozrávalo" jablko přímo v profilové fotografii.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy