upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Next Generation Solution, vlastní tvorba

Mazars
Ty nejsi všichni

Klient Mazars
Značka Mazars
Obor Různé
Web http://www.tynejsivsichni.cz/galerie-soutezicich.html

 Auditorská a poradenská společnost Mazars spustila náborovou kampaň s cílem zviditelnit značku a přilákat do svých řad studenty a absolventy ekonomických vysokých škol. Kampaň nese název Ty nejsi všichni! a její patronkou je mistryně světa ve vodním slalomu Kateřina Kudějová.

"Název kampaně Ty nejsi všichni! jsme zvolili, protože chceme ukázat budoucím zaměstnancům, že práce v naší společnosti se liší od zaměstnání ve velké korporaci. Dáváme přednost individuálnímu přístupu a snažíme se podporovat profesní i osobnostní rozvoj každého zvlášť," tvrdí marketingový manažer Mazars David Pilař.

Společnost využívá převážně online komunikaci přes sociální sítě a prostřednictvím speciálně utvořené webové stránky. „Na stránce se mohou studenti zúčastnit fotosoutěže o let ve větrném tunelu či surfing na umělé vlně, dále zde najdou nejen základní informace o Mazars, ale i detaily o nově otevřených pracovních pozicích, videa a další obsah. Nábor podpoří i reklama a sponzorované příspěvky na Facebooku. Kromě toho chystáme kreativní virální video s Katkou Kudějovou. Online komunikaci dále doplní outdoorová kampaň v blízkosti vysokých škol,“ dodává projektová manažerka kampaně Adéla Nováková. V aktuálním videu, které je na webu dostupné, vystupuje účetní firmy Hana Abbasová.

Digitální část kampaně (tvorba webu a kampaň na sociálních sítích) dělala společnost Next Generation Solution, řízení kampaně proběhlo ve vlastní režii Mazars.

Na studenty a absolventy vysokých škol se v poslední době zaměřilo víc firem. Nedávno se objevila například kampaň Tipsportu s hercem Hynkem Čermákem v hlavní roli, která oslovovala budoucí odborníky v oblasti informačních technologií.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy