Scholz & Friends Praha
Mitsubishi Motors CZ
SUV evoluce
- Televize
- 8725
Klient | Mitsubishi Motors CZ |
---|---|
Značka | Mitsubishi Motors CZ |
Obor | Auto moto |
Značka Mitsubishi Motors CZ a SK od září představuje nový taktický koncept s názvem SUV evoluce. Kampaň představuje jednotlivé výhody vozů ASX a Outlander pomocí evolučních zákonů. "Koncept jsme připravili tak, aby ukázal, jak díky automobilové tradici a bohatým zkušenostem s pohonem 4x4 dokázalo Mitsubishi dojít až na nejvyšší stupeň evoluce v segmentu SUV vozů. Proto zavádíme pojem SUV evoluce a vysvětlujeme její zákony. K dramatizaci myšlenky používáme toho nejpovolanějšího zastánce evoluce - Charlese Darwina. Tedy jeho novodobé alter ego," uvedl Miky Karas, kreativní ředitel Scholz & Friends Praha.
Lokální kreativu připravila agentura Scholz & Friends Praha pro oba trhy. O výrobu kampaně se postarala produkční společnost Doit films, spoty režíroval David Chvátal. Kampaň v srpnu běžela na Slovensku a od půlky září bude nasazena v Česku. Media mix zahrnuje televizní spoty, print, rádio, materiály pro dealerské showroomy, venkovní reklamu a sociální média.
Komentáře