upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Feel Concepts

Naši řezníci
Naši řezníci

Naši řezníci
Klient Kaufland
Značka Naši řezníci
Obor Potraviny
Creative director Martin Marušinec
Fotograf/ka Miro Minarovych, Marek Bartoš
Account manager Filip Matějka

Masozávod obchodního řetězce Kaufland Česká republika začal od 3. března prezentovat své výrobky pod novou značkou Naši řezníci. Značka navazuje na kampaň Z lásky k Česku a posouvá ji ke konkrétní práci a produktům. Představiteli nové značky jsou podle zástupců Kauflandu opravdoví řezníci z jeho masozávodu. Ti se objevují na obalech výrobků i na vizuálech doprovodné kampaně, která běží především v médiích samotného Kauflandu (v reklamních tiskovinách, prostřednictvím vlastních Zákaznických novin, na webu Kauflandu, přímo v prodejnách a na nákladních autech firmy). Kampaň připravila agentura Feel Concepts. Poběží předem neurčenou dobu.

Nový vzhled má i balení masa (hovězí maso a produkty bude nově baleno do černých misek a vepřové maso do světlých, mění se i vzhled vrchní fólie). 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy