Feel Concepts
Naši řezníci
Naši řezníci
- In-store
- 4849
Klient | Kaufland |
---|---|
Značka | Naši řezníci |
Obor | Potraviny |
Creative director | Martin Marušinec |
Fotograf/ka | Miro Minarovych, Marek Bartoš |
Account manager | Filip Matějka |
Masozávod obchodního řetězce Kaufland Česká republika začal od 3. března prezentovat své výrobky pod novou značkou Naši řezníci. Značka navazuje na kampaň Z lásky k Česku a posouvá ji ke konkrétní práci a produktům. Představiteli nové značky jsou podle zástupců Kauflandu opravdoví řezníci z jeho masozávodu. Ti se objevují na obalech výrobků i na vizuálech doprovodné kampaně, která běží především v médiích samotného Kauflandu (v reklamních tiskovinách, prostřednictvím vlastních Zákaznických novin, na webu Kauflandu, přímo v prodejnách a na nákladních autech firmy). Kampaň připravila agentura Feel Concepts. Poběží předem neurčenou dobu.
Nový vzhled má i balení masa (hovězí maso a produkty bude nově baleno do černých misek a vepřové maso do světlých, mění se i vzhled vrchní fólie).
Komentáře