Oliver
O2
Internet HD
- Televize
- 3199
| Klient | O2 Czech Republic |
|---|---|
| Značka | O2 |
| Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
| Produkce | Armada Films |
| Režisér | Roman Valent |
| Art director | Ivan Holic |
| Kameraman | Jon Gaute Espevold |
| Postprodukce | RUR |
| Creative director | Juraj Bartoš |
| Copywriter | Ondřej Klíma, Jakub Votroubek |
| Account manager | Kateřina Tarabová |
| Client service director | Petr Bejšovec |
| Production manager | Michaela Pechmanová |
Telekomunikační operátor O2 zahájil 1. září reklamní kampaň k nabídce nových internetových tarifů, která se objeví v tisku, online, outdooru, na prodejnách a v televizi. Hlavní postavou kampaně je Chytrá síť, která přináší Internet HD do domácností. Personalizovaná Chytrá síť, která se představila i v předchozí kampani, ukazuje jednotlivé funkce HD tarifů a modemu O2 Smart Box.
V kampani se postupně představí tři třicetivteřinové a jeden patnáctivteřinový televizní spot, také desetivteřinový sponzorský vzkaz. "Chytrá síť ztělesňuje magickou stránku technologií, které lidem zkvalitňují a zpříjemňují každodenní život. Do třetice jsme se rozhodli dát jejím kouzlům větší prostor a lidsky blízký rozměr. Proto hrdinům v našich spotech udělá z domácnosti kino, když se chtějí dívat na video, přenese jim na zahradu Wi-Fi signál i s celou pohovkou a z hlídacího psa udělá zase domácího mazlíčka díky nejmodernějšímu zabezpečení domácnosti," říká Juraj Bartoš, kreativní ředitel Oliver Central Europe.
Současnou kampaň v rámci dlouhodobého kreativního konceptu tradičně připravila interní agentura Oliver. Scénáře spotů se ujali Juraj Bartoš, Ondřej Klíma a Jakub Votroubek, art direkce Ivan Holic, režisérem je Roman Valent a kameramanem Jon Gaute Espevold. O produkci se postarala Armada Films, o postprodukci pak studio RUR. Hlas kampani propůjčili zpěvačka a herečka Kateřina Winterová a herec Richard Fiala.


Komentáře