Vlastní tvorba
O2
Televize, co vám zamotá hlavu
- Televize
- 2876
Klient | O2 Czech Republic |
---|---|
Značka | O2 |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Produkce | Armada Films |
Režisér | Tomáš Řehořek |
Mobilní operátor O2 spustil novou kampaň, koncipovanou jako "módní show". Kampaň propaguje jeho digitální televizi O2 TV. Jejím úkolem je představit nové funkce této televize, umožňující měnit stávající způsob diváckého chování. Jde například o funkce přepínání mezi různými kamerami, sledování paralelně hraných utkání nebo "cestování v čase" v podobě opožděného sledování a podobně. Interní kreativní tým O2 za tím účelem vytvořil reklamní koncept s televizními hlavami.
"V kampani využíváme jednoduchý princip přepínání obsahu v TV hlavě, ve které střídáme různé typy pořadů a předvádíme jednotlivé funkce," říká šéf interní kreativní agentury v O2 Milan Šemelák.
Základ kampaně tvoří šedesáti a dvacetivteřinové spoty odehrávající se v prostředí módní přehlídky. Spoty podkresluje píseň Robbieho Williamse Let me entertain you. V produkci Armada Films je režíroval opět Tomáš Řehořek, který už pro O2 pracoval dřív. Na vizuální stránce spolupracovalo O2 s módním fotografem Stanislavem Merhoutem. Spoty poběží na kanálech skupi Prima a Barrandov.
Kromě televize se kampaň objeví také na internetu, v outdooru a v tisku, a doplní ji i komunikace ve značkových prodejnách O2. Na billboardových plochách se objeví dlouhonohé modelky s televizními hlavami. Figuríny s "televizí místo hlavy" se objevily také v pražských nákupních centrech.
Online kampaň stojí na viditelných plochách v kombinaci s cílenou výkonnostní reklamou. O2 využije i nestandartní interaktivní formáty, kde vsadí na influencery, konkrétně youtubera Jonáše Čumrika a duo tvořené snowboardistkou Ester Ledeckou a českou bloggerkou Dominikou Myslivcovou.
Komentáře