upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Etnetera Motion, Mark BBDO

Pepsi
Souboj chuti

Klient PepsiCo
Značka Pepsi
Obor Nealkoholické nápoje
Web https://www.soubojchuti.cz

Češi v létě opět rozhodovali, který z kolových nápojů dvou světoznámých značek jim chutná více. Do druhého ročníku Souboje chuti se v Česku zapojilo přes 17 000 lidí v desítkách měst. Letos nově byly do souboje zahrnuty i nápoje bez kalorií. Veřejnost ve druhém ročníku "slepého testu" rozhodovala na vybraných festivalech, sportovních utkáních nebo na frekventovaných lokalitách u stánků s označením Souboj chuti. Jednou z letošních novinek byly i menší mobilní testovací jednotky, pomocí kterých se mohli lidé zapojit i na místech, jako jsou například přírodní koupaliště, parky či centra měst.

Podle výsledků si Pepsi s cukrem zvolilo 60 % z hlasujících Čechů, bezmála stejné podpory (59 %) se dostalo i Pepsi bez kalorií. Kampaň tak odstartovala svou závěrečnou děkovnou část, která na širokou veřejnost cílí zejména televizními spoty s poděkováním. Je viditelná v televizi, digitálním prostředí a v místě prodeje. Televizní spot poběží hned ve třech variantách.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy