MUW Saatchi & Saatchi
Pilsner Urquell
Plzeňská formanka
- Televize
- 3166
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Pilsner Urquell |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Armada Films |
Režisér | Roman Valent |
Plzeňský Prazdroj uvedl letní kampaň své značky Pilsner Urquell, v níž představuje coby její ambasadorku podnikatelku Janu Šůsovou. Ta podle tvůrců pokračuje v rodinné tradici formanství a dodnes rozváží pivo do plzeňských hospod stejně, jako před lety její otec. Kampaň upozorňuje na důležitost tradic a na to, že hodnoty se mají předávat dál. "Uchovávání téměř zaniklé formanské tradice je symbolem přístupu Plzeňského Prazdroje k řemeslům, která přispěla k vybudování pověsti našeho piva. Uvědomujeme si, jak je pro zachování kvality důležité předávání zkušeností plzeňských sládků, sladovníků, žateckých chmelařů nebo pivovarských bednářů, kteří tvoří jednu z posledních part na světě," tvrdí manažer značky Pilsner Urquell Luděk Baumruk.
Spot se natáčel dva dny v prostorách plzeňského pivovaru, v ulicích Plzně a v plzeňském Restaurantu 12. Zahráli si v něm i koně Barka a Bajka, které před 13 lety koupil ještě původní pivovarský forman Jan Šůs. Ideu navrhla slovenská agentura MUW Saatchi & Saatchi, reklamu režíroval opět Roman Valent v produkci Armada Films.
Stejný tvůrčí tým byl podepsán i pod loňskou letní kampaní Tajemství nezaměnitelné chuti, která rovněž zdůrazňovala tradiční přístup a opírala se o osobnosti přímo spojené s pivovarem.
Komentáře