MUW Saatchi & Saatchi
Pilsner Urquell
Společná chuť vítězství
- Televize
- 600
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Pilsner Urquell |
Obor | Volný čas, rekreace, zábava, sport |
Režisér | Nico Kreis |
Pilsner Urquell, hlavní partner české hokejové reprezentace, přichází s novou kampaní u příležitosti světového hokejového šampionátu, který začíná 4. května. Nový claim Společná chuť vítězství do kampaně zapojuje fanoušky, členy realizačního týmu i hokejisty. Kampaň připravila MUW Saatchi & Saatchi a běží od 23. března v televizi, digitálních kanálech, tisku, na billboardech i v provozovnách, kde se prodává Pilsner Urquell. "U zrodu nové kampaně stála myšlenka, že každý z nás je součástí skládačky, která tvoří český hokejový tým a že si s naším zlatým ležákem společně vychutnáme radost ze hry a vítězství," uvedl Martin Troup, marketingový manažer značky Pilsner Urquell.
Nový třicetivteřinový televizní spot natočila produkční společnost Savage (nově Stink Films), režie se ujal německý režisér Nico Kreis se svým mezinárodním týmem. V televizním spotu se objeví několik českých hokejistů. Hlavním hrdinou je útočník Michal Řepík, který celý tým ve spotu přivede k vytouženému vítězství. Kromě něj si ve spotu zahráli členové české reprezentace Roman Horák, Ondřej Vitásek, Vojtěch Mozík a Robin Hanzl. Dvoudenní natáčení probíhalo na hokejovém stadionu v Chomutově, v plzeňském pivovaru a v interiéru hospody. Hrdinou klíčového vizuálu pro billboardy, print a trade aktivity je útočník Jiří Sekáč, letošní vítěz Kontinentální hokejové ligy.
Pilsner Urquell nechal v rámci kampaně vyrobit speciální edici puků ve spolupráci s českou firmou Gufex, která je jejich oficiálním výrobcem pro hokejový šampionát. Puky s logem Pilsner Urquell na sobě mají ručně přepsané vzkazy od fanoušků pro hokejisty. Výběr nejlepších vzkazů se uskutečnil v rámci živého přenosu na Facebooku a zástupci Pilsner Urquell je předali českému hokejovému týmu na posledním tréninku před odletem na světový šampionát.
Komentáře