upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Made by Vaculik

Prague Pride
Zbytečný festival

Klient Prague Pride
Značka Prague Pride
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Web https://www.praguepride.cz

Tématem sedmého ročníku LGBT festivalu Prague Pride je tolerance a respekt. Komunikační tým Prague Pride letos vycházel z insightu, že řada politiků i část veřejnosti považuje festival za zbytečný, neboť podle jejich mínění jsou u nás gayové a lesby vesměs tolerováni. Kampaň poukazuje na to, že tolerance není totéž co respekt. Bude podpořena v printu, OOH a digitálu, zejména na sociálních sítích.

Na vizuálech vystupují animované postavičky, které hlásají podobné názory jako výše zmíněná část české veřejnosti. "Do kampaně jsme vybrali klasické věty, které LGBT lidé běžně slýchají ve svém okolí. Zejména postoj, že gayové a lesby nevadí, dokud se neukazují na veřejnosti, zaznívá velmi často. O takovou toleranci nestojíme. Máme stejné právo hlásit se veřejně ke svému partnerovi, vzít se na ulici za ruku nebo mluvit o společné dovolené," uvedla výkonná ředitelka festivalu Kateřina Saparová.

Komunikační kampaň pro letošní ročník festivalu navrhl kreativní tým Vít Bártek a Václav Matoušek z agentury Made by Vaculik. Prague Pride se rozhodli kampaň v nadsázce přejmenovat na Zbytečný festival. "Chtěli jsme tak upozornit na absurdní a bohužel velmi rozšířený názor, že Prague Pride je zbytečná akce, protože gaye a lesby už přece nikdo nemlátí, ani je nezavírá, tak co by ještě chtěli," uvedl kreativní tým Made by Vaculik. S agenturou Made by Vaculik spolek Prague Pride spolupracoval už na pátém ročníku festivalu, ze kterého vyšla kampaň 36,5° - Všichni jsme stejně teplí.

Komunikaci festivalu podpoří i vlastní magazín o rozsahu 52 stran. "Magazín nám pomáhá komunikovat jednotlivé akce festivalu zábavnější formou než standardní programový katalog, který jsme používali v předešlých letech. Magazín zaujal i naše korporátní partnery, pro které je cílová skupina festivalu zajímavá z pohledu image jejich značek," dodává Marian Kramařík, korporátní fundraiser festivalu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy