Vlastní tvorba
Queens
Od hlavy až k patě
- Online
- 942
Klient | Queens |
---|---|
Značka | Queens |
Obor | Oblečení, móda |
Režisér | Martin Štembera |
Queens, český obchod s teniskami a streetwearem, spustil jarní marketingovou kampaň s názvem Od hlavy až k patě. Zaměřuje se především na zákazníky ve věku 14 až 25 let a běží organicky i sponzorovaně na YouTube, Facebooku a Instagramu. Do hlavních rolí obsadil Queens influencery. Kampaň tematicky navazuje na loňskou sérii brandových videí, která na YouTube vidělo přes 70 tisíc lidí.
"Kampaň podtrhuje hlavní myšlenku, se kterou jsme přišli na trh už před patnácti lety - obléknout našeho zákazníka do toho nejlepšího ze světa streetwearu od hlavy až k patě. Nesnažíme se svézt na módní vlně teniskových obchodů. Lidé si u nás vždycky budou moct pořídit kompletní outfit - od kšiltovek přes trička, mikiny a kvalitní jeans až po tenisky," uvedl Radim Stezka, který v Queensu vede marketingový tým.
Sérii šesti videí o délce 6 sekund režíroval Martin Štembera alias Flashfaker, kameraman a fotograf, který točil třeba dokument Skate of Mind nebo hudební klipy pro interprety jako VR/Nobody, Samey s Rytmusem a Logic. Hlavními tvářemi reklamních spotů jsou moderátorka Andrea Dusíková, módní návrhářka a umělkyně Anna Mimieux, skateboardista Maxim Habanec a hudebníci Calin, Dalyb a Smack. Na sobě mají oblečení a tenisky z Queensu ve vlastním stylingu. Se všemi influencery z kampaně Queens spolupracuje dlouhodobě.
Komentáře