Concept One, Symbio Digital
Radegast
Hořká volba
- Event
- 4197
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Radegast |
Obor | Alkoholické nápoje |
Web | https://www.radegast.cz/cz/horka-volba/ |
Pivní značka Radegast z portfolia Plzeňského Prazdroje spouští coby oficiální partner extraligy ledního hokeje projekt Hořká volba. Jeho námět pochází od agentury Concept One (součásti komunikačního uskupení Kotelna 55), která se zároveň stará o mechaniku, produkci a komunikaci. Digitální aktivity a video obsah zajišťuje agentura Symbio Digital. Projekt má podle jejích zástupců propojit příběhy hokejistů a fanoušků ve všech regionech, kde se hraje hokejová extraliga.
"Idea vychází z oficiální extraligové statistiky Radegast Indexu. Tato metrika už čtyři sezony oceňuje hokejové bojovníky, kteří sice nekralují klasickým statistikám, pro svůj tým jsou ovšem klíčovými hráči. V rámci projektu budeme hledat stejného bojovníka v hledišti, v řadách fanoušků každého z extraligových týmů. Chceme hledat lidi se silným příběhem, kteří se obětovali ve prospěch svého klubu, a propojit tak příběhy fanoušků a hokejových bojovníků," tvrdí marketingový manažer značky Radegast Marek Dvořák. "Největší bojovníky z řad fanoušků" bude Radegast podle jeho slov vyhlašovat každý měsíc.
První příběh Hořké volby představuje ostravského fanouška Petra Míčka, který nevynechal jediné utkání vítkovického klubu za posledních 26 let. Jeho jméno ponese během všech říjnových utkání na své helmě obránce Jan Výtisk (oba na snímku dole, Výtisk vlevo). Kampaň tak opakuje ideu, kterou už letos na jaře využila jiná značka Plzeňského Prazdroje, a sice Gambrinus, jenž podobnou formou propojil fanoušky a hráče plzeňského fotbalového klubu Viktoria Plzeň.
Hořká volba je hlavní komunikační platformou Radegastu pro tuto hokejovou sezónu. Odehrává se v prostředí extraligových stadionů, na kanálech jednotlivých klubů i extraligové soutěže a v online prostředí. Concept One coby tvůrce konceptu koordinuje eventy související s projektem a zajišťuje PR podporu, Symbio má na starost produkci obsahu a videoobsahu prostřednictvím vlastní produkce Symbiograf, a dále lokální i celorepublikovou komunikaci na digitálních kanálech Radegastu a správu online kampaně. Projektu předcházel v září nový televizní spot Radegastu, který měl posílit povědomí o spojení značky s hokejovou extraligou.
Komentáře