upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Rust, Symbio Digital

Radegast
#horkavolba

Klient Plzeňský Prazdroj
Mediální agentura MEC Czech
Značka Radegast
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Jan Pažin, Marek Štolún, Tereza Sochorová, Lenka Štěpánová a další
Režisér Václav Krbůšek
Creative director Martin Svetlík
Copywriter Václav Kuba
Grafika/ilustrace Tomáš Klíma, Jakub Siegel, Radim Zeifart
Account manager Petr Šupolík
Social media Social media strategist: Tomáš Hrábek
Web https://www.radegast.cz/

Integrovanou kampaň odstartovala pivní značka Radegast z portfolia Plzeňského Prazdroje. Kromě televizního spotu a out-of-home komunikace v ní hraje roli i digitální aktivace. Jejím klíčovým slovem je #horkavolba. Kreativní koncept pro offline připravila agentura Rust, digitální část kampaně má na starost agentura Symbio. Cílem digitální komunikace je oslovit nové spotřebitele, kterými jsou mladší dospělí lidé v regionech, jež nejsou pro značku tradiční. To jsou pro Radegast zejména některé části Čech. 

„Kampaní chceme představit pivařům hlavní hodnoty značky a vyzdvihnout specifickou hořkou chuť našeho piva. Reklama bude úspěšná, pokud osloví chlapy mimo domácí region natolik, že zváží #horkouvolbu a vyzkouší, jak pivo z nošovického pivovaru Radegast chutná,“ tvrdí marketingový manažer značky Radegast Marek Dvořák.

Kampaň běží na Stream.cz a YouTube.cz. Hlavním kanálem ale zůstává vlastní profil Radegastu na Facebooku. „Kampaň využívá větší počet videií s různou stopáží, která jsou přizpůsobena digitálnímu a mobilnímu prostředí. Hlavní video pro online zaujme způsobem vyprávění pozpátku,“ popisuje Petr Šupolík z agentury Symbio, která spolupracuje se značkou Radegast od letošního dubna. Nový spot běží i v celoplošných televizích, a kampaň navíc počítá s out-of-home plochami.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy