Kaspen/Jung von Matt
Rajec
Rajec Bobulka
- Televize
- 1518
Klient | Kofola |
---|---|
Značka | Rajec |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Produkce | Bistro Films |
Režisér | Jasmina Blaževič |
Art director | Jaroslav Mašek, Jana Bauerová |
Creative director | Lester Tuller |
Copywriter | Ondřej Potůček |
Account manager | Dana Felgrová |
Kamera | Klaus Fuxjager |
Senior brand manager | Pavol Chalupka |
Brand manager | Katarína Pereszlényiová |
Agentura Kaspen/Jung von Matt připravila pro vody Rajec nový televizní spot. Namísto světlušek z předchozího spotu se v něm objeví berušky. V televizi poběží od 31. července. Televizní kampaň doplní POS materiály na prodejnách. Stejně jako bylinky zabarvily POS do barev noční přírody, tak svěží letní zelené POS budou směrovací šipkou ke šťavnatým bobulkám.
V roce 2015 jsme nahlédli do světa Rajecké doliny po setmění, kdy na scénu přicházejí malé světlušky. Ty se staraly o všechny bylinky, aby měly správné kouzlo. Chutě Rajecké doliny však tvoří kromě bylinek i bobulky. A právě ty dostávají poprvé prostor ve vlastním televizním spotu.
"Stáli jsme před obrovskou výzvou – jak navázat na tak podmanivý televizní spot, jako byly Světlušky? Kouzlo patentované přírodou se stalo nejúspěšnějším televizním spotem značky Rajec, a tak jsme si pomyslnou laťku nasadili dost vysoko," uvedla Katarína Pereszlényiová, manažerka značky Rajec. Režii měla na starosti Jasmina Blažević, která se značkou spolupracuje opakovaně.
Komentáře