upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Kaspen/Jung von Matt

Rajec
Rajec Bobulka

Klient Kofola
Značka Rajec
Obor Nealkoholické nápoje
Produkce Bistro Films
Režisér Jasmina Blaževič
Art director Jaroslav Mašek, Jana Bauerová
Creative director Lester Tuller
Copywriter Ondřej Potůček
Account manager Dana Felgrová
Kamera Klaus Fuxjager
Senior brand manager Pavol Chalupka
Brand manager Katarína Pereszlényiová

Agentura Kaspen/Jung von Matt připravila pro vody Rajec nový televizní spot. Namísto světlušek z předchozího spotu se v něm objeví berušky. V televizi poběží od 31. července. Televizní kampaň doplní POS materiály na prodejnách. Stejně jako bylinky zabarvily POS do barev noční přírody, tak svěží letní zelené POS budou směrovací šipkou ke šťavnatým bobulkám.

V roce 2015 jsme nahlédli do světa Rajecké doliny po setmění, kdy na scénu přicházejí malé světlušky. Ty se staraly o všechny bylinky, aby měly správné kouzlo. Chutě Rajecké doliny však tvoří kromě bylinek i bobulky. A právě ty dostávají poprvé prostor ve vlastním televizním spotu.

"Stáli jsme před obrovskou výzvou – jak navázat na tak podmanivý televizní spot, jako byly Světlušky? Kouzlo patentované přírodou se stalo nejúspěšnějším televizním spotem značky Rajec, a tak jsme si pomyslnou laťku nasadili dost vysoko," uvedla Katarína Pereszlényiová, manažerka značky Rajec. Režii měla na starosti Jasmina Blažević, která se značkou spolupracuje opakovaně.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy