Arkadia
Renocar
Chytré středy v Renocaru
- Venkovní
- 11270
Klient | Renocar |
---|---|
Značka | Renocar |
Obor | Auto moto |
Cílem nové prodejní kampaně pro Renocar Brno a Praha je podpora prodeje málo jetých vozů a motorek. Kampaň běží od září v Brně a Praze a prezentuje příležitost, jak si pořídit vybrané modely značek BMW / Mini / Motorrad. Využívá venkovní formáty, rozhlas, direkt marketingovou komunikaci a výkonnostní online navázaný na landing page. Speciální prodejní akce čeká na návštěvníky showroomů každou středu v období šesti týdnů.
Vizuální styl je postaven na jednoduché grafice a zvýraznění důvodů pro návštěvu showroomu. Kampaň je zacílena primárně na neklienty značky BMW / Mini / Motorrad ve střední kategorii. Grafika kampaně podpořila vizuální identitu firmy, byla použita v interní komunikaci i merchandisingu na showroomech.
Komentáře