SYMBIO
Ria
Rozumíme ti
- Online
- 1343
Klient | Hartmann-Rico |
---|---|
Značka | Ria |
Obor | Osobní hygiena |
Symbio pro značku tampónů Ria připravilo další kampaň, která ukazuje menstruaci takovou, jaká doopravdy je. Pod claimem Rozumíme ti představí značka na Facebooku a YouTube ilustrace, fotky a krátká videa, jejichž scénáře vycházejí z komentářů fanoušků na Facebooku. I ve třetí kampani se Symbio snaží vyhnout klišé a otevřeně mluvit o všech stránkách menstruace co nejupřímněji. "Na rozdíl od konkurenčních značek se Ria nebojí říct, že krev opravdu není modrá a že bílé kalhoty nejsou během menstruace ta nejlepší volba," uvedla hlavní message account director Symbio Lenka Reiterová. Namísto jednoho příběhového hero videa je v kampani tentokrát využito více drobnějších formátů.
Cílem kampaně je zvýšit povědomí o značce především u mladšího publika, které je v otázkách menstruace často velmi citlivé. Kampaň poběží ve dvou vlnách, první startuje v polovině ledna 2018. Postupně se objeví na Facebooku, YouTube a v in-storu po celé České republice. "Chceme dosáhnout co největšího spojení hlavní tváře kampaně Adély se značkou Ria, proto ji kromě digitálních formátů využíváme i na vizuálech POS materiálů, které jsou v nákupním procesu rozhodující," dodává Tomáš Hrábek, creative strategist Symbio.
O značku Ria spadající pod společnost Hartmann-Rico se Symbio v digitálu stará od roku 2016. Spolupráci odstartovala kampaň Nemusíš, za kterou Symbio získalo ocenění mimo jiné na IMC European Awards nebo ADC Creative Awards.
Komentáře