upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Young & Rubicam

RWE
Tvítující konvice

Tvítující konvice
Klient RWE
Značka RWE
Obor Spotřební elektronika pro domácnost

Úsporná rychlovarná konvice, která při každém použití "tvítuje", aby přilákala zaměstnance na nespotřebovanou vodu. Tak vypadá nový projekt energetická společnosti RWE, spuštěný v několika pražských firmách v rámci firemní marketingové koncepce zaměřené na úspory energie i v korporátním segmentu. Konvici vytvořila agentura Young & Rubicam Praha. V kampani bude kombinována direct marketingová a digitální komunikace s využitím sociálních médií.

Šetření elektřinou se věnovala už předchozí kampaň RWE zaměřená na pronájem úsporných žárovek. "Hledali jsme způsob, jak podobně ušetřit i firmám. Ze statistik vyplynulo, že rychlovarné konvice spotřebují jako jednotlivý spotřebič nejvíc energie," tvrdí customer communication manažer RWE Václav Podzimek. Rychlovarné konvice jsou podle zástupců RWE kvůli příkonu okolo 2.200 W na špici s velkým náskokem, a to i před kancelářskými stroji jako jsou tiskárny a kopírky. Lidé si v nich přitom většinou vaří několikanásobně víc vody, než potřebují. A právě to má tweetující konvice změnit.

"Zajít na kávu nebo čaj je společenská věc. Teď jsme jí navíc přidali další rozměr díky propojení se sociálním médiem. Třetím rozměrem je společenská odpovědnost k životnímu prostředí," prohlašuje kreativní ředitelka Young & Rubicam Tereza Svěráková.

Zaměstnanci si musí přidat účet své konvice do sledovaných. Když v ní pak někdo uvaří vodu a všechnu ji nespotřebuje, konvice tweetem oznámí, kolik má horké vody nazbyt. Lidé ji tak mohou bezezbytku využít. Technicky jde o to, že v základně konvice se schovávají dva čipy. Zbytek je otázkou naprogramování. Každá vyrobená konvice má svůj vlastní twitterový účet, aby si je firmy nepletly. Konstruktérem konvice je Carlos Baer.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy