Fairy Tailors
Sazka
Pátek 13.
- Televize
- 1409
Klient | Sazka |
---|---|
Značka | Sazka |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Barletta Production |
Sázková kancelář Sazka opakuje komunikační kampaň s názvem Pátek 13., kterou představila loni na podzim. Kreativní koncept připravila agentura Fairy Tailors. Za pomoci symbolů štěstí dokazuje, že ne vždy musí pověry fungovat podle předpokladů. Podle kreativního ředitele agentury Fairy Tailors Marka Nieslanika je záměrem kampaně vyzvat lidi, aby si vyzkoušeli, jestli je pátek 13. opravdu nešťastný den.
Základem kampaně jsou spoty určené pro prezentaci značky na internetu a televizi. Kromě podzimních spotů budou uvedeny dva nové. Vedle online a televize se propagační materiály kampaně objeví i v printu a na venkovních formátech, nově také v rádiu. Produkci videí společně se Sazkou zajistila Barletta Production.
Komentáře