upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Fairy Tailors

Sazka
Pátek 13.

Klient Sazka
Značka Sazka
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Barletta Production

Sázková kancelář Sazka opakuje komunikační kampaň s názvem Pátek 13., kterou představila loni na podzim. Kreativní koncept připravila agentura Fairy Tailors. Za pomoci symbolů štěstí dokazuje, že ne vždy musí pověry fungovat podle předpokladů. Podle kreativního ředitele agentury Fairy Tailors Marka Nieslanika je záměrem kampaně vyzvat lidi, aby si vyzkoušeli, jestli je pátek 13. opravdu nešťastný den.

Základem kampaně jsou spoty určené pro prezentaci značky na internetu a televizi. Kromě podzimních spotů budou uvedeny dva nové. Vedle online a televize se propagační materiály kampaně objeví i v printu a na venkovních formátech, nově také v rádiu. Produkci videí společně se Sazkou zajistila Barletta Production.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy