Outbreak
Seduo.cz
A co se trochu rozvíjet?
- Televize
- 3619
Klient | LMC |
---|---|
Mediální agentura | Fragile Media |
Značka | Seduo.cz |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | MasterFilm |
Režisér | Jan Látal |
Provozovatel osmi webových služeb vztahujících se k práci LMC spustil zaváděcí kampaň nového vzdělávacího portálu Seduo.cz, který má za sebou zhruba roční zkušební provoz a jehož úkolem je pomáhat lidem s osobním rozvojem. Výběrové řízení na její realizaci vyhrála agentura Outbreak. Tendru se zúčastnily dvě agentury.
Koncept Outbreaku navazuje na jeho sérii kampaní pro značky Jobs.cz a Práce za rohem, které agentura pro klienta zrealizovala v roce 2016. "Televizní spoty pro Seduo.cz doplněné o početný balík krátkých šestivteřinových videí pro online využívají opět čím dál známějšího rejpavého pana ,Ju?‘,“ vysvětluje Aleš Křivánek z Outbreaku, který s tímto protagonistou vedl už čtvrtou sérii.
Outbreak tak téhož herce využívá již pro tři značky LMC a pokračuje v kontextovém duchu předchozích kampaní, kde pro Jobs.cz herec provokoval v neděli večer neveselou připomínkou blížícího se pracovního dne. Reklamy Seduo.cz využívají kontext divácké pohodlnosti a například radí, aby se divák nerozvíjel a pustil si raději další séroš. Outbreak s klientem záměrně zvolil období Vánoc a Nového roku, kde bylo možné využít celé řady kontextů. Hrdina reklam se tak radoval z ponožek, které dostal pod stromeček a bude v nich "gaučovat" jedna báseň a podobně.
Scénáře a texty jsou opět dílem Jakuba Smoljaka a Jana Macháčka. Spoty režíroval Jan Látal v produkci MasterFilm a packshot animaci připravila společnost Playou. Online část kampaně naplánovala a realizuje agentura Fragile Media.
Komentáře