Vlastní tvorba
Slevomat
Chvíle, které nezapadnou
- Televize
- 450
Klient | Slevomat |
---|---|
Značka | Slevomat |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Scénárista, režisér a cestovatel Ruda Havlík ve spolupráci s interním týmem Slevomatu připravili na letošní léto televizní kampaň. Ta je primárně zaměřená na léto strávené s rodinou a na aktivní zážitky. "Léto se blíží a my chceme, aby si ho lidé užili co nejaktivněji a ideálně společně s rodinou či partou kamarádů. Proto jsme ve spolupráci s Rudou Havlíkem připravili tři verze televizních spotů," přiblížila brand manažerka Slevomatu Iva Janoušková.
Kampaň startuje 1. června a potrvá měsíc. Sponzorské spoty se objeví na televizích Nova a Prima, dále na sociálních sítích YouTube a Facebook. Slevomat se rovněž stal generálním partnerem hry Haló, tady Impulsovi, díky čemuž bude kampaň přítomna i v rádiu. Reklama se objeví také v pražském metru nebo v deníku Metro. Kreativu letních spotů podpoří i brandová bannerová kampaň například na homepage Seznamu.
Komentáře