Mediacom Beyond Advertising
Sony Xperia X
Vždy o krok napřed
- Online
- 3906
| Klient | Sony |
|---|---|
| Značka | Sony Xperia X |
| Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
| Produkce | Manaworld |
| Režisér | Ondřej Urbanec |
| Fotograf/ka | Petr Kleiner |
Výrobce spotřební elektroniky Sony zahájil 30. června novou marketingovou kampaň nazvanou Xperia X – Vždy o krok napřed. Tváří kampaně a zároveň ambasadorem nového telefonu Sony Xperia X se stal BMX rider Michael Beran. Jeho úkolem je natáčet své triky s kolem na telefon a uploadovat je na Facebook a na svůj kanál na YouTube. Jeho facebookový profil totiž sleduje podle Sony téměř 40.000 lidí. Sony si od spolupáce s Beranem slibuje oslovení mladé generace. Lokální koncept kampaně včetně výběru ambasadora připravil Marek Bačo z Mediacom Beyond Advertising, obsahové divize mediální agentury MediaCom, jež také obstarala nákup mediálního prostorou. Spot režíroval Ondřej Urbanec v produkci Manaworld Creative. Kampaň pak doplňují fotografie Petra Kleinera.
Beran vystupuje v rámci dlouhodobého projektu Sony Hrdina, který je součástí celosvětové kampaně Sony Hero. V jejím rámci představují novou Sony Xperii X umělci, youtubeři nebo právě sportovci.









Komentáře