upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Mediacom Beyond Advertising

Sony Xperia X
Vždy o krok napřed

Klient Sony
Značka Sony Xperia X
Obor Spotřební elektronika pro domácnost
Produkce Manaworld
Režisér Ondřej Urbanec
Fotograf/ka Petr Kleiner

Výrobce spotřební elektroniky Sony zahájil 30. června novou marketingovou kampaň nazvanou Xperia X – Vždy o krok napřed. Tváří kampaně a zároveň ambasadorem nového telefonu Sony Xperia X se stal BMX rider Michael Beran. Jeho úkolem je natáčet své triky s kolem na telefon a uploadovat je na Facebook a na svůj kanál na YouTube. Jeho facebookový profil totiž sleduje podle Sony téměř 40.000 lidí. Sony si od spolupáce s Beranem slibuje oslovení mladé generace. Lokální koncept kampaně včetně výběru ambasadora připravil Marek Bačo z Mediacom Beyond Advertising, obsahové divize mediální agentury MediaCom, jež také obstarala nákup mediálního prostorou. Spot režíroval Ondřej Urbanec v produkci Manaworld Creative. Kampaň pak doplňují fotografie Petra Kleinera.

Beran vystupuje v rámci dlouhodobého projektu Sony Hrdina, který je součástí celosvětové kampaně Sony Hero. V jejím rámci představují novou Sony Xperii X umělci, youtubeři nebo právě sportovci. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy