Vlastní tvorba
Transportbeton
Beton až do domu
- Venkovní
- 1795
Klient | Českomoravský beton |
---|---|
Mediální agentura | Famedia |
Značka | Transportbeton |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Ústředním motivem vizuálů jarní outdoorové kampaně skupiny Českomoravský beton je autodomíchávač, lidově mix. Ten je i symbolem služeb, které dodávka transportbetonu zahrnuje, a to dopravy a čerpání. Letošní kampaň úzce navazuje na úspěch té loňské, taktéž venkovní.
Billboardy i bigboardy s motivem autodomíchávače na betonovém pozadí se objeví v jarních měsících v celkem 10 největších městech České republiky, a to u hlavních tahů. S loňskou kampaní spojuje tu letošní jednoduchý, jasný a srozumitelný slogan Beton až do domu. Jejím cílem je informovat malé stavebníky a investory i menší realizační firmy.
Souběžně s outdoorem začíná také on-line kampaň na portálech Seznamu a Centrum Holdings, konkrétně zaměřených na bydlení a stavbu, a dále printová kampaň v titulech o bydlení a životním stylu i v médiích zaměřených na odbornou stavební veřejnost.
Kreativu si skupina Českomoravský beton tentokrát zajistila in-house, outdoorové plochy nakoupila Famedia.
Komentáře