upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Transportbeton
Beton až do domu

Beton až do domu
Klient Českomoravský beton
Mediální agentura Famedia
Značka Transportbeton
Obor Komerční služby veřejnosti

Ústředním motivem vizuálů jarní outdoorové kampaně skupiny Českomoravský beton je autodomíchávač, lidově mix. Ten je i symbolem služeb, které dodávka transportbetonu zahrnuje, a to dopravy a čerpání. Letošní kampaň úzce navazuje na úspěch té loňské, taktéž venkovní.

Billboardy i bigboardy s motivem autodomíchávače na betonovém pozadí se objeví v jarních měsících v celkem 10 největších městech České republiky, a to u hlavních tahů. S loňskou kampaní spojuje tu letošní jednoduchý, jasný a srozumitelný slogan Beton až do domu. Jejím cílem je informovat malé stavebníky a investory i menší realizační firmy.

Souběžně s outdoorem začíná také on-line kampaň na portálech Seznamu a Centrum Holdings, konkrétně zaměřených na bydlení a stavbu, a dále printová kampaň v titulech o bydlení a životním stylu i v médiích zaměřených na odbornou stavební veřejnost.

Kreativu si skupina Českomoravský beton tentokrát zajistila in-house, outdoorové plochy nakoupila Famedia.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy