ADison
Veet
Obočí a Lou 6x jinak / Lucie Dejmková
- Online
- 5093
Klient | Reckitt Benckiser |
---|---|
Značka | Veet |
Obor | Kosmetika a parfémy |
Produkce | Publishers |
Značka depilačních kosmetických přípravků Veet prodejce Reckitt Benckiser se kvůli propagaci svého nového elektrického zastřihovače Veet Sensitive Precisions spojila s českou youtuberkou Lucií Dejmkovou, protagonistkou českého kosmetického kanálu Get the louk. V novém videu youtuberka provází diváky nejrůznějšími historickými styly úpravy obočí a jejich slavnými nositelkami. Video vznikalo přímo pro zveřejnění na osobním kanále youtuberky. Za realizací a komunikačním konceptem stojí agentura ADison, která zajišťuje PR komunikací pro značku Veet. Video vzniklo ve spolupráci s videoprodukční společností Publishers, youtuberku upravily do jednotlivých "rolí" maskérky z Make-Up Institute Prague.
Nový produkt cílí zejména na mladé ženy, „Spolupráce s influencery a oslovování mladé cílové skupiny prostřednictvím sociálních sítí se nám v minulosti osvědčily. Doplňují PR komunikaci zaměřenou na klasická média,“ tvrdí ředitelka agentury ADison Alžběta Fridrichová.
Reckitt Benckiser využil sociální sítě a youtubery například při kampani značky kondomů Durex nebo při propagaci výrobku Vanish Gold, kdy pozval módní bloggerky na kreativní workshop..
Komentáře