upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

ADison

Veet
Obočí a Lou 6x jinak / Lucie Dejmková

Klient Reckitt Benckiser
Značka Veet
Obor Kosmetika a parfémy
Produkce Publishers

Značka depilačních kosmetických přípravků Veet prodejce Reckitt Benckiser se kvůli propagaci svého nového elektrického zastřihovače Veet Sensitive Precisions spojila s českou youtuberkou Lucií Dejmkovou, protagonistkou českého kosmetického kanálu Get the louk. V novém videu youtuberka provází diváky nejrůznějšími historickými styly úpravy obočí a jejich slavnými nositelkami. Video vznikalo přímo pro zveřejnění na osobním kanále youtuberky. Za realizací a komunikačním konceptem stojí agentura ADison, která zajišťuje PR komunikací pro značku Veet. Video vzniklo ve spolupráci s videoprodukční společností Publishers, youtuberku upravily do jednotlivých "rolí" maskérky z Make-Up Institute Prague.

Nový produkt cílí zejména na mladé ženy, „Spolupráce s influencery a oslovování mladé cílové skupiny prostřednictvím sociálních sítí se nám v minulosti osvědčily. Doplňují PR komunikaci zaměřenou na klasická média,“ tvrdí ředitelka agentury ADison Alžběta Fridrichová.

Reckitt Benckiser využil sociální sítě a youtubery například při kampani značky kondomů Durex nebo při propagaci výrobku Vanish Gold, kdy pozval módní bloggerky na kreativní workshop..

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy