Triad Advertising
Velkopopovický Kozel
Odměna fachmanům
- Televize
- 2586
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Velkopopovický Kozel |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Renegades |
Režisér | Jarek Plouhar |
Web | http://www.odmena.kozel.cz/ |
Plzeňský Prazdroj spouští novou kampaň další své značky Velkopopovický Kozel, v níž podobně jako v nové kampani Pilsner Urquell vyzdvihuje význam předávání profesí z generace na generaci a důležitost tradičních řemesel. Tentokrát ale ne jenom těch spojených s pivovarnictvím, ale jakýchkoli tradičních českých řemesel (truhlářství, pekařství a podobně). Kampaň, kterou vytvořila agentura Triad Advertising, poběží v Česku i na Slovensku po dobu dvou měsíců v digitálu, v rádiu a v out-of-home médiích.
Základ kampaně tvoří kromě devadesátivteřinového spotu speciální webové stránky, na nichž mohou lidé zanechat své poděkování místním řemeslníkům, kteří pozitivně ovlivňují život v jejich regionu. Deset "nejupřímnějších vzkazů" se pak objeví na billboardových plochách poblíž místa, kde daný řemeslník působí, další odvysílá Český rozhlas a budou vystaveny na samotném webu. Tři sta řemeslníků získá jako odměnu dárkový balíček od pivovaru.
„Venkovní plochy cílíme přímo na region, odkud poctiví řemeslníci pocházejí. Chceme, aby si lidé uvědomili, že i u nich ve městě či na vesnici žije hrdina, o kterém možná doteď nevěděli, nebo že jím mohou být právě oni. Ve videoklipu nevystupují herci, kteří se naučili text, ale reální lidé, kteří doopravdy mluví o tom, co cítí ke svému místnímu hrdinovi,“ tvrdí kreativní ředitel Triad Advertising Pavel Wilhelm Přibyl.
Komentáře