McCann Erickson
Vinařský fond
Naše vína promění jídlo v hostinu
- Televize
- 6313
Klient | Vinařský fond |
---|---|
Značka | Vinařský fond |
Obor | Alkoholické nápoje |
Vinařský fond spustil 13. září tematickou kampaň, která si klade za cíl prohloubit u široké veřejnosti vnímání vína a jídla jako přirozené kombinace. Kampaň se bude v průběhu září a října objevovat v televizích, na internetu, v tisku a v obchodních řetězcích. Připravila ji kreativní agentura McCann-Erickson
"Z celé řady výzkumů víme, že se český spotřebitel kvalitnímu jídlu věnuje výrazně více než v minulosti, a to jak během nákupu surovin, tak i doma při vaření. U obou těchto příležitostí mu chceme být dobrým rádcem," vysvětlil filozofii nové kampaně Jaroslav Machovec, ředitel Vinařského fondu. Cílem kampaně je pomáhat s postupným začleňováním vína coby doplňku gastronomie jako něčeho samozřejmého, patřícího do běžného i svátečního života.
"Tématu podpory kvalitního lokálního jídla a vína se v blízkém i vzdálenějším zahraničí věnují již delší dobu a podpora tohoto tématu je všemi brána jako projev hrdosti na kvalitu a domácí původ výrobků. Kampaní proto provází naše nejoblíbenější a nejtypičtější odrůdy bílých, růžových i červených vín, které jsou tím nejpřirozenějším k párování s jídlem," dodal Machovec.
Komentáře