Cinebonbon, Vlastní tvorba
Vysoké učení technické
Generace VUT
- Online
- 1998
Klient | Vysoké učení technické |
---|---|
Značka | Vysoké učení technické |
Obor | Různé |
Režisér | Jan Bártek, Karolina Zalabáková |
Copywriter | Pavla Ondrušková |
Produkce | Alexandra Balaštíková |
Kamera | Lukáš Gargulák |
Web | http://www.generacevut.cz |
Nová náborová kampaň brněnského Vysokého učení technického Generace VUT upozorňuje na časté nálepkování mladých. Kampaň vychází z předpokladu, že slova jako generace X, Y, Z nebo Linksters neobsáhnou vše, co znamená být mladý v roce 2018. VUT se proto rozhodlo netvořit náborovou kampaň jenom pro středoškoláky, ale spíš jako přímou generační výpověď o nich. "Na VUT věříme, že nejsme omezeni tím, do jaké generace patříme, a tím, jak ji někdo nadefinoval. Limity si klademe sami, a proto mluvíme o generaci VUT. Ta podle nás očekává kvalitní základy a možnost rozvíjet svůj talent, protože to je důležité pro budoucnost," vysvětlila název kampaně Pavla Ondrušková z Oddělení marketingu a vnějších vztahů VUT.
Autory konceptu kampaně jsou Karolina Zalabáková, Jiří Fiala, Pavla Ondrušková a Lukáš Gargulák. Cílem Generace VUT je ukázat, že VUT nabízí "ty nejlepší výchozí podmínky" a dává svým studentům svobodu, aby mohli maximálně využít svůj potenciál a o své budoucnosti rozhodnout sami. Kampaň se objeví na YouTube, Facebooku, v PPC reklamách a nově i na Instagramu. Na sociálních sítích se mohou uchazeči, stávající studenti i absolventi jednoduše identifikovat díky novému hashtagu #generacevut.
Na webu najdou uchazeči nejen hlavní video, ale i další doplňující videa, například rektora VUT natáčejícího vlastní vlog, rozhovor s tělocvikářem nebo fiktivní YouTuberkou Vanity Vandou, která se objevila už ve dvou předchozích kampaních. VUT se stejně jako v minulých letech snaží i letos odlehčenou formou komunikovat celospolečenská témata: ať už to byl kult nerdů, nedostatek žen v technice nebo nyní oblíbené škatulkování generací. Loni získalo VUT za svou náborovou kampaň Sem patřím, která cílila na přilákání žen ke studiu technických oborů, mezinárodní cenu EUPRIO Award za nejlepší marketingový počin evropské univerzity.
Komentáře