upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Better Marketing, Smeczka

Fakulta podnikatelská VUT
Studuj podnikatelku

Klient Fakulta podnikatelská VUT
Značka Fakulta podnikatelská VUT
Obor Různé
Produkce Motionhouse
Web http://www.studujpodnikatelku.cz/

Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně spustila vlastní kampaň na přilákání studentů. Využívá v ní nový vizuální styl VUT, a navíc zapojuje animovaná videa. Chce nalákat dobré studenty, kteří mají o studium vážný zájem. Kampaň má na starosti agentura Better Marketing ve spolupráci s produkcí Motionhouse a reklamním sdružením Smeczka.

V obdobném stylu, který VUT využilo v loňském roce, vytvořila fakulta web Studuj podnikatelku, bannery a čtyři animovaná videa. Ta představují studenty Janu, Katarínu, Tomáše a Filipa, reprezentující čtyři archetypy studentů „Podnikatelky“. Tyto archetypy odpovídají podle děkana fakulty Stanislava Škapy skutečně studentům Fakulty podnikatelské. 

"Chceme oslovit kvalitní studenty," tvrdí key account manažer Martin Zettík z agentury Better Marketing. Fakulta láká mimo jiné na vysoké uplatnění po škole a propojení s VUT. Hlavní myšlenka kampaně zní Když řekneš, že máš VUT, tak tě v práci berou.

Animovaná videa, která tvoří jádro kampaně, vznikla v produkci Motionhouse, autorem grafické podoby je Tomáš Zindulka z uskupení reklamních specialistů Smeczka. Pohyby a mimika animovaných obličejů vycházejí ze snímání obdobných bodů na obličejích skutečných studentů. „Mladí lidé tráví hodně času na mobilech, proto je tam oslovíme,“ říká Zettík. Součástí kampaně je responzivní web a reklamy zobrazující se v mobilech. V plánu je i podrobná práce s cílením. Podle zkušeností fakulty se dívky hlásí brzy po spuštění podávání přihlášek, zatímco chlapci až těsně před uzavřením přihlašování. Kampaň je proto bude oslovovat v různou dobu.

Brněnské VUT je originálními náborovými kampaněmi známé, mimo jiné lákalo studenty inženýrského cyklu svéráznou variací na kung-fu filmy a v současnosti běží jeho kampaň Nejsem idol, v níž se snaží přesvědčit středoškoláky, že důležité je to, co mají v hlavě, ne to, jak vypadají.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy