Community, Vlastní tvorba
Fleret
Síla spočívá v tradici / Leoš Mareš
- Online
- 3748
Klient | Fleret/FPD Group |
---|---|
Značka | Fleret |
Obor | Alkoholické nápoje |
K přehršli firem a značek, které využily pro svou propagaci popularitu moderátora Leoše Mareše, se přidala beskydská palírna Fleret, která je součástí finanční skupiny FPD Group. Palírna si ho zvolila za ambasadora své prémiové řady ovocných destilátů Collection 1850 a řady Tradice. Mareš se objeví na vizuálech kampaně v outdooru, v online komunikaci a v in-store materiálech určených pro obchodní řetězce.
Podle ředitele marketingu a prodeje značky Fleret Tomáše Nováka má Marešovo angažmá oslovit širší skupinu potenciálních zákazníků než doposud. "Veřejnost má už téměř dvě desítky let možnost sledovat proměnu a vývoj Leoše Mareše. Je oceňovaný, vyzrál a etabloval se. Má svou stabilní hodnotu a výraz. V tomto ohledu spatřujeme personifikaci s našimi produkty," tvrdí Novák.
Kampaň nese slogan Síla spočívá v tradici. Připravilo ji marketingové oddělení firmy Fleret/FPD Group. Sociální komunikaci, online a PR obstarává agentura Community, vizuály nafotil Tomáš Třeštík.
Celá komunikace byla načasována na dobu, kdy Fleret dokončil redesign svých nejdůležitějších produktových řad, spustil nové webové stránky a rozšířil počet prodejních míst. Nová podoba lahví a etiket vznikla v londýnském studiu architekta a designéra Tomáše Rouska. "Letošní redesign všech řad je odpovědí na postupnou proměnu očekávání zákazníků, kteří si segment ovocných destilátů spojují s vyšší kulturou," prohlašuje Novák. Podzimní kampaň zároveň navazuje na aktivaci destilérky na tuzemských hudebních festivalech.
Mareš byl v poslední době například tváří české oděvní firmy Blažek, kde ho ale letos v červnu vystřídal francouzský model Ryad Slimani, zapojil se do lokálních propagačních aktivit čokolády Milka, spolupracoval na několika vlnách kampaně poradenské firmy Partners Financial Services a propagoval v Česku seriál Fear the Walking Dead: Živí mrtví - Počátek konec.
Komentáře