upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Zaraguza

Škoda "Czech Team"
Jedeme v tom spolu

Klient Škoda Auto
Značka Škoda "Czech Team"
Obor Alkoholické nápoje
Režisér Pavel Vácha

Překážkářka Zuzana Hejnová a skifař Ondřej Synek jsou hlavními tvářemi letní kampaně automobilky Škoda Auto, která upozorňuje na akční modely Škoda"Czech Team". Akční řada zahrnuje modely Citigo, Fabia, Rapid a Rapid Spaceback. Automobilka ji uvedla v rámci svého čtyřiadvacetiletého partnerství s Českým olympijským výborem u příležitosti letních olympijských her v Rio de Janeiru. Kampaň nazvaná Jedeme v tom spolu zahrnuje reklamní spot i online a venkovní komunikaci. Název online konceptu Přisedněte do týmu vychází z aktivit, které budou během olympijských her probíhat na sociálních sítích Škoda Auto a přímo v Olympijském parku Rio-Lipno 2016. Na video bude navazovat soutěž na Facebooku Škody o jedno místo ve voze s olympionikem, který se po návratu z Ria, 16. srpna, představí na Lipně. Kreativní koncept a produkci zabezpečila agentura Zaraguza. Režisérem spotu byl Pavel Vácha, stopaře hrál Vladimír Škultéty.

Škoda Auto také podporuje už zmíněný Olympijský park Rio-Lipno, který se koná od 5. do 21. srpna 2016 u Lipenské přehrady a jehož pořadatelem je právě Český olympijský výbor. Na výstavní ploše představí Škoda své aktuální modely, včetně soutěžního speciálu Škoda Fabia R5, s nímž se tovární tým Škoda Motorsport účastní mezinárodních rally. Ve Škoda Boutique budou k zakoupení různé tematické propagační a dárkové předměty. Škoda showroom v partnerské zóně na Lipně mají během olympiády navštívit také čeští sportovci a olympionici, kteří vystupují v seriálu Škoda Olympijské jízdy, vysílaného v rámci pořadu Olympijský magazín stanice ČT Sport a na YouTube. Sportovci se mohou společně s ostatními návštěvníky lipenského Rio parku podílet i na podpoře Dětského domova Dolní Lánov, který do projektu vybrala Nadace Terezy Maxové. Pokud se jim podaří v rámci takzvané Škoda výzvy na trati o délce 50 metrů uběhnout v součtu 392 km, podpoří Škoda Auto tento dětský domov částkou 50.000 Kč. Porce 392 km představuje součet všech tratí, na kterých český běžec Emil Zátopek získal medaili v rámci olympijských her a mistrovství Evropy nebo na nich překonal světový rekord. Značka Škoda bude přítomná i v regionálních Rio parcích v Ostravě, Plzni a Pardubicích. 

Oba sportovce, kteří jsou hlavními tvářemi kampaně, vytěžují v současnosti také reklamní aktivity jiných značek. Oba se například zařadili mezi protagonisty aktuální letní kampaně Plzeňského Prazdroje podporující speciální edici plechovek piva Pilsner Urquell, s designem odkazujícím k olympijským hrám. Synek je navíc jedním z protagonistů nové kampaně oplatek Lina z portfolia slovenské značky Sedita, Hejnová zase vystupuje v olympijské kampani České spořitelny Držíme palečky.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy