Laurinc Studio
Tiger
Objev v sobě tygra / Majk Spirit
- Venkovní
- 1157
Klient | Maspex Czech |
---|---|
Značka | Tiger |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Slovenský rapper Majk Spirit je tváří i další kampaně energetického nápoje Tiger. Ta se objeví na billboardech v Česku i na Slovensku, součástí budou také rádiové spoty, online videa a komunikace na sociálních sítích. Stejně jako předchozí kampaň propaguje redesignovanou edici plechovek s podobiznou Spirita.
Letošní kampaň připravilo Laurinc Studio. „Pri kreovaní nosnej myšlienky sme sa rozhodli ísť priamo po podstate značky. Vsadili sme na divokosť a nespútanosť tigra ako zvieraťa v džungli. Použili sme ju ako metaforu na rýchly mestský život a zároveň prepojili na dravosť Majka Spirita," uvedla Zuzana Laurinc.
Vizuál pracuje s optickou iluzí, kde jsou pozadí, rekvizity i oblečení Majka Spirita identické. "Od začiatku sme chceli spraviť niečo odvážne, čo reflektuje životný postoj a nespútanosť mladých. Divák na prvý pohľad uvidí len štylizovanú tigriu srsť a až po chvíli zbadá, že v nej je Majk Spirit," uvedl fotograf hlavního vizuálu Daniel Laurinc. Na klíčovém vizuálu spolupracovalo Laurinc Studio s designérem Lukášem Karáskem. Základním nápadem bylo nevyužívat 3D, ale vše vytvořit a vymalovat ručně.
Komentáře