upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Mall.cz
1000 přání, jeden obchod / Leoš Mareš

Klient Mall.cz
Značka Mall.cz
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Publishers
Web https://www.facebook.com/mallcz/videos/10154312047901785/

Sdílená taxislužba Uber vyslala během třetího adventního víkendu do ulic limuzínu Mercedes S500 s osobním řidičem Leošem Marešem. Šlo o kampaň internetového obchodu Mall.cz, který si Mareše najal, aby zákazníky jednak svezl na požadovanou adresu, jednak vyzpovídal, co by si přáli k Vánocům. Vyslovená přání pak zaznamenala "mobilní vánoční kancelář" Mall.cz a doručila je předem do cíle cesty spolu s osobním vzkazem a s cukrovím. Akci produkovala firma Publishers v čele s Jakubem Svobodou, realizační tým tvořili za Uber Barbora Polachová a Václav Petr, za Mall.cz Jan KufelKarel VideckýJakub Dvořáček a Tereza Hajná. Z celého dne vzniklo video, které Mall.cz zveřejnil 14. prosince na YouTube a na sociálních sítích. Mezi doručené dárky se zařadily například kávovary Nespresso, televize, mobilní telefony, herní konzole Xbox a Playstation 4, digitální fotoaparáty nebo kuchyňské roboty. 

Adventní jízdy s překvapením jsou součástí konceptu vánoční kampaně nazvané 1000 přání, jeden obchod, kterou Mall.cz spustil začátkem listopadu. V té zákazníci mohou netradičně a anonymně zjistit od svých blízkých, co by si přáli k Vánocům. "Mareše náš koncept oslovil natolik, že díky své osobní angažovanosti nad rámec smluvní spolupráce dokázal u lidí vyvolat upřímné emoce a spontánní reakce. Vzniklo tak autentické video," tvrdí šéfka obsahového marketingu Mall.cz Hajná.

Mareš je v současnosti vůbec nejvytěžovanější českou reklamní tváří, byl například modelem české oděvní firmy Blažek, kde ho ale letos v červnu vystřídal francouzský model Ryad Slimani, zapojil se do lokálních propagačních aktivit čokolády Milka, spolupracoval na několika vlnách kampaně poradenské firmy Partners Financial Services a propagoval v Česku seriál Fear the Walking Dead: Živí mrtví - Počátek konec, začátkem podzimu se stal ambasadorem ovocných destilátů palírny Fleret, vytvořil sérii krátkých videí pro značku žvýkaček Orbit a pomohl nazpívat vánoční hymnu svého “domovského rádia” Evropy 2. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy