upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

AMI Communications, AMI Digital

Orbit
Výzva s Orbitem / Leoš Mareš

Klient Orbit
Značka Orbit
Obor Potraviny
Produkce Savage
Režisér Jan Švejkar
Web http://www.orbitklub.cz/vyzvasorbit.html

Značka žvýkaček Orbit spouští sérii krátkých videí s Leošem Marešem, který je nejprve zveřejnil na svém instagramovém profilu jako příběh na pokračování podle preferencí svých sledovatelů.

Mareš má ve čtyřech příbězích "čelit nestandardním výzvám a navzdory všemu je zdárně a s nadhledem řešit". Vystupuje tak v roli zpěváka na Karlově mostě, modela v kurzu kresby aktu, tanečníka baletu i kominíka. "Značka Orbit dlouhodobě klade důraz na myšlenku, že sebevědomí usmívat se přirozeně přichází s pocitem čistých zubů a jejich celkovým zdravím, k nimž žvýkačky Orbit bez cukru přispívají," popisuje koncept kampaně brand manažerka značky Orbit pro střední Evropu Erika Havrillová.

Část videí včetně úvodního byla nejprve uveřejněna na Marešově instagramovém profilu, kde jeho followeři dvakrát po sobě rozhodli, které z nabídnutých výzev má přijmout. Návrhy situací i jejich řešení přitom pocházely přímo od Mareše. "Vyvrcholila kampaň, kterou jsem vymyslel pro Orbit. Kdo chce, může se mrknout," napsal Mareš na svém Twitteru. Všechny příběhy byly nakonec uveřejněny na webu Orbit Klub. Videoobsah má být dále uplatněn i na oficiálních profilech značky Orbit na sociálních sítích. O kreativní koncept a následnou digitální kampaň se postaraly agentury AMI Communications a AMI Digital. Spoty režíroval Jan Švejkar v produkci Savage.

Mareš je v současnosti asi nejvytěžovanější českou reklamní tváří, byl například modelem české oděvní firmy Blažek, kde ho ale letos v červnu vystřídal francouzský model Ryad Slimani, zapojil se do lokálních propagačních aktivit čokolády Milka, spolupracoval na několika vlnách kampaně poradenské firmy Partners Financial Services a propagoval v Česku seriál Fear the Walking Dead: Živí mrtví - Počátek konec a začátkem podzimu se stal ambasadorem ovocných destilátů palírny Fleret.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy